فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی گوش به فرمان ولایت و رهبری است و با همه توان از تمامیت ارضی کشور دفاع و به هیچ متجاوزی اجازه دست اندازی به حریم پاک انقلاب را نمی دهد. 

منوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: یکی از اولویت های همیشگی پلیس با آغاز سال جدید عمل به منویات رهبری و شعار تعیین شده سال از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی افزود: بر همین اساس و پس از انتخاب شعار سال 97 به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نیروی انتظامی برخورد با پدیده قاچاق که به اقتصاد کشور ضربات مهلکی وارد کرده است را در دستور کار قرار داد.

سردار امان اللهی  بیان کرد: جدیت پلیس در اجرای برخورد با پدیده قاچاق نتایج بسیار خوبی را همراه داشته است به گونه ای که طبق آمار موجود در بسیاری از اجناس و کالاها افزایش قابل ملاحضه ای در کشفیات داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان  بیان کرد: در همین راستا یکی از همکاران وظیفه شناس ما که در قصرشیرین خدمت می کرد فروردین امسال در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در ادامه از امنیت موجود در استان و شهرستان ثلاث باباجانی نیز ابراز رضایت کرد و گفت: بدون شک اگر تلاش های مخلصانه و شبانه روزی تمامی کارکنان انتظامی نبود این امنیت نیز وجود نداشت.

سردار امان اللهی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شاهد افزایش امنیت اجتماعی و رضایتمندی بیش از پیش مردم باشیم.

 

انتهای پیام/ز


  جدیت پلیس در اجرای برخورد با پدیده قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.